Regulamin i Ogólne Warunki Sprzedaży Kursów
REGULAMIN KURSÓW ORGANIZOWANYCH PRZEZ CENTRUM MEDYCZNE HAPPYMED SP. Z O.O.
TREŚĆ REGULAMINU
- Definicje:
- Organizator kursu – HappyMed Sp. z o.o. z siedzibą w Koninie przy ul. Kwiatowej 21 (62-510 Konin), NIP 6671767482, REGON 362685345, zwana dalej Organizatorem.
- Umowa – umowa cywilnoprawna o przeprowadzenie kursu na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie, do zawarcia której dochodzi poprzez zakup kursu w sklepie internetowym (datą zawarcia umowy jest data zaksięgowania opłaty wpisowej na koncie organizatora)
- Uczestnik – osoba zakwalifikowana przez organizatora do wzięcia udziału w kursie.
- Konsument – osoba fizyczna zawierająca z organizatorem umowę o przeprowadzenie kursu, która to umowa nie jest bezpośrednio związana z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Zakup kursu – opłata stanowiąca koszt uczestnictwa w kursie, stanowiąca warunek zakwalifikowania do udziału w kursie.
- Zadatek- kwota wpłacona po zakwalifikowaniu na kurs, jest to kwota, która nie podlega zwrotowi.
- Informacje podstawowe
- Kursy organizowane są w zakresie i w terminach opisanych w szczegółowej informacji na temat kursu, zawartej na stronie internetowej organizatora, o której mowa w ust. 1.
- W razie niemożności zorganizowania kursu z przyczyn niezależnych od instruktora prowadzącego (choroba lub inne zdarzenia losowe) organizator zastrzega sobie możliwość zmiany instruktora prowadzącego na instruktora o takich samych kwalifikacjach lub zastrzega sobie możliwość zmiany terminu szkolenia.
- Osoby chcące wziąć udział w konkretnym kursie muszą spełniać wymagania dotyczące kwalifikacji, określone oddzielnie dla każdego kursu.
- Opłata za Kurs powinna zostać uiszczona w terminie 5 dni od otrzymania potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia, niezależnie od tego, czy na stronie internetowej Organizatora podano termin kursu. Brak uiszczenia opłaty skutkuje anulowaniem zgłoszenia na kurs.
- Uiszczenie opłaty jest warunkiem otrzymania maila z informacją o szczegółach dotyczących kursu (dokładny termin i miejsce kursu, godziny trwania itp), które są wysyłane do Uczestników w terminie około jednego tygodnia przed kursem, chyba, że informacje te zostaną opublikowane bezpośrednio na stronie internetowej Organizatora.
- Materiały szkoleniowe podlegają ochronie na podstawie przepisów o ochronie praw autorskich.
- Organizator prowadzi rejestr zaświadczeń wydanych na poszczególnych kursach.
- Opłaty:
- Uiszczenie opłaty za Kurs i dopełnienie wszelkich formalności określonych w regulaminie daje uczestnikowi prawo do:
- udziału w szkoleniu;
- otrzymania materiałów szkoleniowych oraz innych pomocy niezbędnych do zajęć;
- otrzymania zaświadczenia/certyfikatu potwierdzającego udział w kursie.
- W przypadku rezygnacji uczestnika z kursu zadatek jasno określony w treści Kursu nie jest zwracany. Istnieje możliwość wskazania uczestnika zastępczego, pod warunkiem spełnienia przez niego wymagań dotyczących kwalifikacji.
- W przypadku rezygnacji z oczekiwania na kurs (lista rezerwowa) uczestnikowi przysługuje prawo do zwrotu całej kwoty wpłaconego wpisowego.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania kursu w przypadku, gdy na dany termin zostanie zakwalifikowana zbyt mała liczba uczestników. W takiej sytuacji uczestnikom nie przysługują roszczenia finansowe względem organizatora. Kwoty wpłacone przez uczestników zostaną im w całości zwrócone lub przeznaczone na pokrycie opłaty za inny kurs – w zależności od woli wpłacającego.
- W sytuacjach nadzwyczajnych (takich jak np. zmiana wymagań dotyczących organizacji kursu spowodowanych okolicznościami niezależnymi od organizatora) pociągających ze sobą zwiększenie kosztów zorganizowania kursu, organizator zastrzega sobie możliwość zmiany ceny kursu – nie później jednak niż na 2 tygodnie przed rozpoczęciem kursu.
- Pozostałe postanowienia
- Prawo odstąpienia od umowy:
- Uczestnik będący konsumentem może odstąpić od umowy w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem sytuacji opisanych poniżej. Oświadczenie można złożyć za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na stronie internetowej organizatora lub poinformować Centrum Happymed o tym fakcie drogą mailową na adres poznanhappymed@gmail.com . Jeśli konsument odstępuje od umowy w późniejszym terminie zostaje on obciążony kosztami manipulacyjnymi w wysokości 100 złotych (w przypadku szkolenia Edukacja i wspracie kobiety w okresie laktacji – kurs rozszerzony oraz Szkolenia dokształacającego dla placówek medycznych jest to kwota 1000 zł)
- Jeżeli od zgłoszenia się na kurs do jego rozpoczęcia pozostało mniej niż 8 tygodni, to uczestnik będący konsumentem, który skorzysta z prawa odstąpienia od umowy zostaje obciążony kosztami zorganizowania kursu, proporcjonalnie do liczby uczestników, poniesionymi przez organizatora do momentu odstąpienia od umowy. Tym samym poniżej tego terminu rezygnacji nie uwzględnia się, a opłata jest równa kwocie wartości kursu.
- Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do kursu przeprowadzonego w całości przed upływem terminu 14-dniowego za wyraźną zgodą konsumenta, który tym samym przyjmuje do wiadomości, że po spełnieniu świadczenia przez organizatora utraci prawo odstąpienia od umowy.
- Organizator zwraca wszystkie płatności otrzymane od konsumenta bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym został poinformowany o decyzji konsumenta. Zwrot następuje jedynie na konto osoby, która dokonała wpłaty.
- Reklamacje:
- Prawo odstąpienia od umowy:
- Uczestnik może złożyć reklamację dotyczącą kursu najpóźniej w terminie 14 dni od daty jego zakończenia lub daty, w której miał być zakończony, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biurohappymed@gmail.com
- W reklamacji należy wskazać: temat kursu, datę jego przeprowadzenia, przyczynę i opis zagadnienia reklamowanego, a także imię, nazwisko oraz dane kontaktowe uczestnika wnoszącego reklamację.
- Reklamacje będą rozpatrywane w terminie do 14 dni od daty ich otrzymania.
- Oceny zasadności reklamacji dokonuje organizator po sprawdzeniu realizacji kursu zgodnie z przyjętymi standardami i obowiązującymi procedurami, rozmowie z instruktorem prowadzącym kurs oraz na podstawie ankiet ewaluacyjnych.
- Jeżeli organizator nie uznał reklamacji konsumenta, a ten się nie zgadza z jego decyzją, to może zwrócić się o mediację lub rozstrzygnięcie do sądu polubownego.
- Przepisy porządkowe
- Uczestnicy odpowiadają za wyrządzone przez siebie szkody.
- Organizator zastrzega sobie prawo do wykluczenia z udziału w kursie uczestnika, który:
- przeszkadza innym uczestnikom lub prowadzącemu szkolenie;
- znajduje się pod wpływem alkoholu, narkotyków lub innych środków odurzających.
- Zachowania opisane powyżej są równoznaczne z rezygnacją z kursu. W takiej sytuacji zwrot opłaty nie należy się.
- Ochrona danych osobowych
- Administratorem danych osobowych jest HappyMed Sp. z o.o. z siedzibą w Koninie przy ul. Kwiatowej 21 (62-510 Konin)
- Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji usługi szkoleniowej, a w razie wyrażenia zgody również w celach marketingowych oraz w celu promocji produktów i usług jest Centrum Medycznego Happymed.
- Dane przetwarzane są na podstawie art. 6 RODO
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres prowadzenia kształcenia ustawicznego oraz przez okres uwzględniający możliwość przeprowadzenia kontroli, a także przez okres 5 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności podatku w związku z wystawieniem ostatniej faktury dla danego klienta.
- Każdy ma prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także przenoszenia danych. W celu realizacji tego prawa należy wysłać żądanie na adres: Kwiatowa 21, 62-510 Konin.
- Każdy ma prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Każdy ma prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy, niepodanie danych skutkować będzie brakiem możliwości jej zawarcia. Podanie danych osobowych dla celów marketingowych jest dobrowolne.